menu

Onderstaand een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact op met de klantenservice:

  Tel.       0512 51 82 05
  Mail.     

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen via de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt nu een keuze maken met de knop ‘Verder winkelen’ of ‘Nu afrekenen’. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op de 'winkelwagen', rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Nu afrekenen’ en volg de stappen in het bestelproces. 

Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig. Er worden vanaf € 75,- geen verzendkosten berekend. Heeft uw bestelling een bestelwaarde van minder dan € 75,-, dan berekenen wij € 5,- verzendkosten. 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Wanneer de bestelling is afgerond, ontvangt u een e-mail met daarin de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door u bestelde artikelen vermeld.

Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u binnen korte tijd (maximaal 15 minuten) een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw "Postvak In" staan, dan is het mogelijk dat de mail in het 'ongewenste' of 'spam' postvak staat.
Wanneer ook de mail daar niet in staat kunt u de gemaakte bestellingen controleren in uw account. U klikt op Mijn de Boer. Mijn de Boer kunt u vinden als u op de webshop bent ingelogd, hierin vindt u alle relevante informatie met betrekking tot de orders en de bestelde producten. 

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

Wanneer een bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval adviseren we u een nieuwe bestelling te plaatsen.

Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?

De bestelling kan op vier manieren worden afgerekend, namelijk via iDeal, met de Nederlandse creditcards VISA en Mastercard, het vooraf overmaken (verwerkingstijd 1-2 dagen extra) of met Riverty (voorheen Afterpay) (achteraf betalen).

Hoe lang duurt het voordat de betaling wordt afgeschreven?

Een betaling via iDeal wordt direct afgeschreven. De betaling met de creditcard wordt op een vaste datum van uw rekening afgeschreven. De betaling middels een overschrijving wordt direct afgeschreven. Als u kiest voor Riverty (voorheen Afterpay) ontvangt u een e-mail van Riverty met hierin alle relevante gegevens van u bestelling vermeld. Ook vindt u hier het orderbedrag; de betaling dient u binnen 14 dagen te voldoen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Er worden vanaf € 75,- geen verzendkosten berekend. Heeft uw bestelling een waarde van minder dan € 75,- dan berekenen wij € 5,- verzendkosten. Bij het retourneren van uw bestellingen zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. Mocht het een klacht, een foutieve levering of een defect product betreffen dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.  

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die vòòr 16.00 uur geplaatst zijn, worden binnen één of twee werkdagen bezorgd. Wanneer u ervoor gekozen heeft de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze de volgende werkdag klaar bij de klantenservicebalie. 

Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?

U kunt ervoor kiezen de bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven in het bestelproces door een afwijkend afleveradres in te vullen.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

De bestelling kan opgehaald worden in de winkel bij de klantenservicebalie. Wij vragen u de orderbevestiging en identiteitsbewijs mee te nemen, zodat wij de bestelling kunnen controleren. Zonder ordernummer en identiteitsbewijs kunnen wij de bestelling niet meegeven. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar. Wanneer de bestelling niet binnen 14 dagen wordt opgehaald, zal deze retour gaan en wordt het aankoopbedrag teruggestort. U kunt het artikel desgewenst meteen bekijken in de winkel en één van onze medewerkers vragen om advies.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Indien er zich problemen omtrent uw bestelling voordoen, nemen wij telefonisch contact met u op voor een snelle afhandeling.

Kan ik ook vanuit het buitenland online bestellen?

Op dit moment is het alleen mogelijk een bestelling te plaatsen welke een afleveradres bevat binnen Nederland.

Retourneren, hoe werkt dat?

De Boer Drachten
T.a.v. Webshop
Jade 34
9207 GL Drachten

Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in dezelfde verpakking en voeg het ingevulde retourformulier erbij. Lever vervolgens het pakket in bij het dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de (digitale) inleverbevestiging goed. Deze bevestiging is uw bewijs van retourzending. Het totaalbedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan, dit geldt ook voor VISA en Mastercard betalingen. De verwerktijd hiervoor is vijf werkdagen.

Wanneer u ervoor kiest de bestelling te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. U krijgt vervolgens het aankoopbedrag contant terug, tenzij u voor Riverty (voorheen Afterpay) als betaalmethode heeft gekozen. Dan wordt de annulering/terugbetaling verwerkt via Riverty. 
Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen te ruilen voor een ander artikel. Retourneren in de winkel is gratis.

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op (0512 51 82 05) en kies voor de optie 4 "de Boer leveringen". Wij zullen ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Hoe maak ik een account aan?

Klik voor het aanmaken van een account op "Inloggen" rechtsboven in het scherm. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen die worden aangegeven.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ga naar "Inloggen" en vervolgens naar "Wachtwoord vergeten". Voer uw e-mailadres in en klik op verzenden. U ontvangt een mail met daarin een link die u de mogelijkheid geeft uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Waar kan ik mijn IBAN-nummer vinden?

Het IBAN van Nederlandse rekeningen kunt u vinden op: www.ibanbicservice.nl of uw neemt contact op met telefoonnummer 0900-4226 242 of 0900-IBAN BIC (lokaal tarief).
Het IBAN-nummer staat ook op het bankafschrift van de bank.